Відгуки в інтернеті. Як витягти з них користь
Життя сучасної людини складно уявити без інтернету. Часто приводом звернення до інтернету служить пошук відгуків про ту чи іншої послуги, товар або організації. Це відмінна можливість для здійснення правильного вибору на користь якоїсь певної організації, послуги або товару. Відмінна, якби не одне "але" ... З розумінням того, що "відгуки в інтернеті" настільки важливі для людей при здійсненні вибору, стало очевидно, що за допомогою цих же відгуків можна вибором людей і управляти.
Як це можливо? Дуже просто! Найчастіше наймаються люди, які "на замовлення" поширюють на різних форумах, сайтах і в соціальних мережах негативні відгуки про конкретні фірми, товари і послуги. Іноді зустрічаються помилкові відгуки просто незадоволених життям людей, які, не купуючи товар або не користуючись послугою, можуть написати про це дуже багато поганого. Тим самим у користувачів інтернету створюється вочевидь негативне хибне враження про ту чи іншу компанію.
Досвідчені інтрнет-користувачі, які часто при виборі товару або послуги користуються відгуками в інтернеті, легко відрізняють реальні відгуки від неправдивих. Але більшість людей, не можуть побачити цієї різниці. Що можна порадити в даному випадку?
По-перше, шукайте відгуки на офіційних сайтах компаній. Саме туди люди звертаються, коли хочуть висловити подяку або пред'явити конкретну претензію. Адже тільки в цьому випадку компанія може відреагувати на претензію і задовольнити її.
По-друге, не довіряйте негативним відгуками, які містять загальні фрази невдоволення, застосовні до будь-якої іншої ситуації. Для негативного відгуку повинна бути вагома причина, яка, як правило, конкретно і в деталях описується людиною.
І по-третє, намагайтеся задавати авторам відгуків якомога більше уточнюючих питань. Що їм конкретно не сподобалося і чому? Пред'являли вони свої претензії цієї компанії і як вона відреагувала? Чим більше питань Ви задасте автору відкликання, тим точніше зрозумієте, помилковий він чи ні.